Jag har ont i huvudet :-(

2009-08-05 @ 16:18:16
Hejsan sötnosar <3
Ville bara säga förlåt för att jag inte har bloggat idag, kanske inte gör det senare heller, men jag har så himla ont i huvudet så jag skulle kunna döööööö, ska försöka dricka lite, hoppas att det blir bättre, Och andra sidan så är det ju underbart väder, ska försöka vara ute under resten av sommarlovet! Det tycker jag att ni också ska, haha! Förlåt för att jag bloggar så dåligt, men som sagt, AJ I MITT HUVUD! :-(



Såhär känns mitt huvud just nu ;-S


Hoppas att ni inte har ont i huvudet! / athea

Kommentarer
Postat av: Julia

1. Hihi (A)

2. Haha gör dom?.. jaha jasså som på "bioggrejen" aa ;)

3. Love u to om du menade mig asså ;)<3

2009-08-06 @ 12:12:53
URL: http://jshs.blogg.se/
Postat av: Julia

Sv: JOO!<3

2009-08-06 @ 12:14:24
URL: http://jshs.blogg.se/
Thanx, love! Oh, juste, skriv bara med tjocka bokstäver när du har en fråga, skriv inte med understrukna för de använder jag när jag svarar, puss! <3
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0