Johanna kanske är döende :-S

2009-08-11 @ 14:43:40
Okej, kanske inte riktigt, men hon har ont i bakhuvudet, och värsta knölarna, jättekonstigt :-S
Hejsan sötisar, <3
Har ni haft det bra samtidigt som jag... har varit frånvarande ( let's say )?  Jag har i alla fall haft det ett o annat kul, och hemskt ledsamt igår, fick värsta depp- känslorna, allt var ju sesådär, bajs. -.-






Jag har börjat tänka på världen lite.. och på dagens samhälle, slutsan blev ( trummor tack! )
Vi bor i ett skithål.
Jag menar, artister som stammar igenom en hel låt som bara har ett enda ord i sig ( snackar om p-p-p--p-p-p-p-p-p-p-pokerfacep-p-p-p-p-p-p-p.. ) får flera Miljoner men de människor, som inte har några hem, eller mat, människor som måste tigga på gatan för att familjen ska kunna få sova någonstans den natten, dom får 0,00.00/00-00_00|0000 med andra ord, ingenting. Och vad gör vi andra? INTE ETT SKIT. Vissa som jag kan ju inte göra så fruktansvärt mycket, men från och med nu ska jag göra allt jag kan! Världen har blivit så himla självisk, man hjälper inte en annan levande människa längre. Ska det verkligen vara så? Nu sätter jag ner foten, inte en sekund för tidigt, men flera år försent.


/ athea

Kommentarer
Thanx, love! Oh, juste, skriv bara med tjocka bokstäver när du har en fråga, skriv inte med understrukna för de använder jag när jag svarar, puss! <3
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0