19.31

2009-12-07 @ 19:45:52
Ja det var klockan! Simpsons är på och jag kollar omkring lite på datorn, har ju inte gjort det på ett tag som sagt ;)
Vi hade ett ganska stort läxförhör i musiken idag, bara så ni vet, och det gick bra ^^ Vi fick näpperligen reda på att vi skulle ha läxförhöret i fredags och så sa hon sedan typ att et var ett prov :-S heeelt knasigt ( hahaha ) men det var väldigt enkelt, även om det fanns flera frågor som jag skulle ha ställt om jag varit hon ;)



Efter skolan gick jag och alexander till Åhléns och köpte två par julklappar ( en till syster och en till mamma ) jag sa till alex att det skulle ta typ tio minuter, men vi stannade där inne i 1 timme, HAHAHAHA, io slutet visade det sig vara så att jag inte riktigt visste vad jag skulle köpaaa...(A) ?
, efter det gick vi hem till alex NYA hem, jupp, han har flyttat, så han bor inte så nära skolan längre, man kan t o m ta buss, som vi gjorde, men det gör inget, hehehhe :D

Kommentarer
Thanx, love! Oh, juste, skriv bara med tjocka bokstäver när du har en fråga, skriv inte med understrukna för de använder jag när jag svarar, puss! <3
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0