almost the worst time possible

2009-12-19 @ 10:46:10

Heej alla sötnosar!
Skälet till att jag inte har bloggat är att Twilight 5 har blockat mig hela tiden (!) Jag sitter näpperligen och fuskar genom att först läsa fyran, sen femman och sen ska jag försöka få tag på ettan hahahahaa, fail -.-
( bara så att ni vet; Twilight fem är på DATOR och kommer inte att säljas, länken till boken finns på stephenie Meyers sida, HÄR ).
Jammen hur har mina senaste dagar varit då? Ärligt talat så kommer jag inte ihåg speciellt mycket förutom att jag gick på förhandsvisningen av Avatar, DEN BÄSTA FILMEN JAG SETT PÅ RIKTIGT JÄVLA LÄNGE!!!! REKOMENDERAS TILL ALLA!!!, har haft skolavslutning, fikat med johanna anna & clara efter det och till sist åkt hem till ett par barn och blivit sjuk med feber och snuva. Sämsta tänkbara tillfälle. nästan. :(
Aja, sånt e livet,



Idag ska vi antagligen köpa julgran baka knäck och lyssna på julmusik, ett tips, ha julgranen ute i trapphuset ca ett dygn eller 6 timmar så håller den mycket längre!

Jag kommer kanske blogga en del idag... kanske. Annars får ni nöja er med den här och någon till, den var ju faktiskt ganska lång oxå!! ( inlägget ) // at..choooo(!)hea !!



Kommentarer
Thanx, love! Oh, juste, skriv bara med tjocka bokstäver när du har en fråga, skriv inte med understrukna för de använder jag när jag svarar, puss! <3
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0