CSS fotvårdssalva ^^ <3

2009-12-30 @ 14:31:50

Tänkte bara tipsa er om en liten grej ^^
Som vissa av er kanske vet så har jag väääärldens torraste ben, (asså seriöst, det ser ut som små vita labyrinter) men nu har jag hittat en kräm/salva som jag har använt i två dagar och mina "labyrinter" är nästan reparerade!! CSS fotvårdssalva x) Jag har den alltså inte på fötterna utan på benen och dom blir jättelena och lagom fuktiga, me love <33,
Den är ju egentligen för fötterna så den är mycke tjockare och släpper inte ut fukten som kommer naturligt, jättebra säger jag bara ^^



kissies ^.^/ athea


Kommentarer
Thanx, love! Oh, juste, skriv bara med tjocka bokstäver när du har en fråga, skriv inte med understrukna för de använder jag när jag svarar, puss! <3
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0