Den dagen den sorgen.

2009-12-11 @ 14:58:41
Hello ^^
Hur har det vart ? För mig har det varit finnemang, men det är det ju alltid, haha
Imorn är det inflyttningsfest hos alexander, jag ska möta Johanna och Anna på ** ******** 13.35 och sen ska vi åka dit, och invadera hans källare ( hahaha ) och spela lite pingpong.

Idag var det Lucia-firande i skolan , det var fint, kanske inte lika fint som förra året, enligt min åsikt, men det var ändå fint ;) Det var jätteskönt, för det blev ju så att vi bara hade tre lektioner idag (!) så det var lagom trevligt!
Återigen har det tagit stopp i hjärnan min, puss på er!!



/ athea

Kommentarer
Thanx, love! Oh, juste, skriv bara med tjocka bokstäver när du har en fråga, skriv inte med understrukna för de använder jag när jag svarar, puss! <3
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0