Första bilderna tagna av mig på länge, bloggen! Fast jag har blivit lite ringrostig...

2009-12-28 @ 22:06:40






Känns skönt att ha mina egna bilder måste jag säga..
Anyway, hejsan hoppsan!
Kom hem klockan åtta ( prick ) från alexander som jag var tvungen att gå till igen för att hämta en sak, och  så fick det bli så att jag stannade, kan inte hålla emot, han är så rolig ^^ .. Aja, sen när jag kom hem duschade jag i en timme, smörjde in hela min kropp, rakade mig ( heheh... det ville ni inte vet kanske? (A) eller jag e kanske den enda som tyvker det är lite för mycket buisness ) och lite sånt! Jätteskönt och nu knner jag mig jättefräsch ;-)
Bilder på julklappar blir det inte idag hehehe, orkar inte ta bilder nu, men imorn tror jag... vi får se (;

Aja, bilderna är från idag, mammas kontor, bara så alla vet höhö, hoppas ni får mer insikt i mitt liv (?) PUSS! / athea

Kommentarer
Postat av: emma

bra blogg, hur mår du ?

2009-12-28 @ 23:23:53
URL: http://rejjst.blogg.se/
Thanx, love! Oh, juste, skriv bara med tjocka bokstäver när du har en fråga, skriv inte med understrukna för de använder jag när jag svarar, puss! <3
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0