God morgon, god morgon!

2009-12-20 @ 10:23:58

Gomorn !
Idag har jag fullt upp, vi ska köpa gran, ( missade det igår ) baka knäck, tvätta två tvättar och förhoppningsvis klä granen! Vi är extremt mycket efter, och jag har inte enns köpt klart alla mina julklappar som det var meningen att jag skulle vara klar med typ i början av december, men det blev ltie fel, råkade räkna uppochner, höhö..



Jag mår bättre nu btw!

Just nu har jag:

1. snuva
2. öroninflammation ( pretty close, men bara på ena örat! )


wohooo!! I'm da beest ! ^^ <3 / athea


Kommentarer
Thanx, love! Oh, juste, skriv bara med tjocka bokstäver när du har en fråga, skriv inte med understrukna för de använder jag när jag svarar, puss! <3
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0