Hittar ingen bild, men...

2009-12-19 @ 11:59:53
Jaa, nyss kom mamma hem med min blivande julafton klänning! Den är seris rosa utan axelband och lite tyll och precis över knäna tror jag, ser ganska somrig, så vi får hoppas på att den faktiskt håller till sommarn också, så jag kan ha den då, eller hur?? ;-) ( Johanna, Clara och Anna: ni har redan sett den, om ni undrade vilken jag menade, hehe ^^ )
Jag letar dock överallt på Lindex hemsida, men den vill inte vara där, THAT'S WHY I HATE THEIR HEMSIDA!!!! Dom visar bara deras nyaste saker, hellå? Som om man kommer långt på det... :@

Aja, ska leta vidare efter bild, då laddar jag såklart upp det i något inlägg, om inte det här, hahah, så titta till det här inlägget sen igen! ;-) / athea <3

Kommentarer
Thanx, love! Oh, juste, skriv bara med tjocka bokstäver när du har en fråga, skriv inte med understrukna för de använder jag när jag svarar, puss! <3
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0