Idag är dagen före dagen före doppardagen

2009-12-22 @ 08:47:14

Good morning, hoppas alla sov bra, jag sov jättebra, tills mamma och Mary beslöt sig för att förstöra det -.-

Juste! Min dator gick inte på ett tag igår så jag kunde inte blogga, men i alla fall, igår var jag på stan med Sammi och köpte julklappar och fikade, hohoho, det var skitkul på fiket det var tre snubbar där som hela tiden kollade på oss o vi blev typ störda på det, så vi gjorde lite miner, och annat, gud vad vi skrattade! S' har ju en sån grym humor också , x)


Love you <33


Sen på kvällen kom Mari ( ja alla y blir till i i det här inlägget ) och sov över ( :-O <33 ) hon sa också att hon i alla fall kanske ska sova tills på julafton, vilket skulle bli jättekul eftersom hon lyckats få tillbaka sin humor (!!!) En applåd! Höhö..


( ignore my face, gammal bild som jag hoppas ni ser! )


Dessutom han jag med att göra lite planer för nyår; ska vara med julia <3 vi vet inte riktigt vad som ska hända men vi har något på gång...PUSS / athea


Kommentarer
Postat av: Dilek

HEJHEJ !

GOD JUL & GOTT NYTT ÅR !

du kan gärna skriva en fin kommentar tillbaka,

ifall du undrar ngt så svarar jag det i bloggen.

PUSS ! :)

2009-12-22 @ 10:18:49
URL: http://sugarberries.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ska du dumpa din och Sammys tradition på nyår?! FYSKÄMS!!

2009-12-22 @ 11:11:38
URL: http://enlarssons.blogg.se/
Thanx, love! Oh, juste, skriv bara med tjocka bokstäver när du har en fråga, skriv inte med understrukna för de använder jag när jag svarar, puss! <3
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0