Igår/idag trelelelela

2009-12-13 @ 09:58:20
Heej sötnosar
Igår var jag ju på Alex inflyttnings fest med Johanna, Anna och några andra personer vi inte kände.. hehe..
Det var jättekul! Jätegod mat och allt, Anna och Johanna åkte dock hem vid 6 tror jag, sen bestämde vi ( alex o jag ) att jag skulle sova över, men så blev det inte för när vi åkte till Burger King 22.00 kom jag över evakuerins-momentet, flum-moment, slafs-momentet, och när jag kom hem så var jag på orkar inte förklara att jag inte orkar förklara-momentet, hahaha!
Vi kan ta allt det där någon annan gång, för det känns i alla fall som om ingen fattar vad jag menar, eller alexander kanske, men jag vet inte om han läser min bogg x)



Imorse, elelr kanske för bara några minuter sen så firade jag och mamma advent, pratade lite om julen och åt hembakade lussebullar, mums!! Supermysigt ;-)

Vad brukar ni göra på advent & lucia? <33 / athea

Kommentarer
Thanx, love! Oh, juste, skriv bara med tjocka bokstäver när du har en fråga, skriv inte med understrukna för de använder jag när jag svarar, puss! <3
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0