Jag är trött och jag har ont - i näsan.

2009-12-19 @ 20:07:50

Min kväll börjar lida mot sitt slut om någon timma ni vet, om man är sjuk så är man trött och har ont... bara det att jag som sagt har ont i näsen för att den är för torr, tog nämligen otrivin nån timme sen, förstår inte varför det fortfarande håller i sig! Hahaha, aja, det är väll bara bra kanske?
Snart ska jag börja läsa Twilight sista boken, alltså femman, vill bara inte att Edward ska se mig såhär ( hahahahahaha ) men jag vet ju att han inte skulle bry sig, eller hur? ;-)
I SOUND LIKE A CRAZY LADY!! ^^ <3



Love / athea


Kommentarer
Thanx, love! Oh, juste, skriv bara med tjocka bokstäver när du har en fråga, skriv inte med understrukna för de använder jag när jag svarar, puss! <3
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0