Jag har sovit 6 timmar, och jag vaknade ändå 12.00!

2009-12-29 @ 16:44:52
Heej sötnosar, har varit upptagen med spel töntig som jag är så jag har inte kunnat blogga (: Just nu sitter jag här med min pjamas och bloggar, härligt ^^
Som rubriken jag somnade kvart i sex i morse, och vaknade tolv av ett sms, har börjat smsa en kompis heeela tiden nu, vi har typ smsat 20 timmar i sträck, HAHAHA x) skojar inte, hehe ^^


Fick i julklapp finns passande trosor och ska passa som pjamas <33 tacm Mariii

Nu ska jag återgå till mitt, kisses <3 / athea

Kommentarer
Thanx, love! Oh, juste, skriv bara med tjocka bokstäver när du har en fråga, skriv inte med understrukna för de använder jag när jag svarar, puss! <3
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0