Nämmen hejsan sa!

2009-12-09 @ 19:12:45

Haha, heej på er ;)
Jag var på burger king efter skolan med Clara, Alex och Beata, sen gick jag hem till Alexander och spelade pingpong(långkalsong). Efter ett tag så åkte jag till resturangen där jag, mamma och Mary tydligen skulle äta, hihihi ^^ 
Det var jättegott, jag tog en risotto med svamp i, jääääättegott! Kanske lite salt bara hehe, men inget att klaga över.

Nu är jag hemma och kollar på The simpsons med sis' och är inne på msn, eller snart ska jag logga ut, men i alla fall. Idag slutat vi jättetidigt, btw! 13.40, så det var skönt (!).

Inget mer att berätta älsklingar ! Love / / athea



såg typ så här gott ut :-D


Kommentarer
Postat av: clara

Urgh...Är det möjligtvist massa lök..och svamp..det tycker inte jag såg så gott ut..hihi

2009-12-09 @ 20:29:36
URL: http://clarafiorellas.blogg.se/
Thanx, love! Oh, juste, skriv bara med tjocka bokstäver när du har en fråga, skriv inte med understrukna för de använder jag när jag svarar, puss! <3
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0