Okej jag blev klar med listan men jag ville dricka varm choklad!

2009-12-21 @ 08:25:34
Förlåt för att jag inte bloggade efter att jag hade gjort klart listan men det var så himla mysigt framför granen! Den blev jättefin, bara stor, ^^

Idag vaknade jag och började sjunga på "A drop in the ocean" med Ron Pope, den är jättebra, kanske lite gammal bara ( Asså om ni inte vet vilken det är så vet ni säkert det, bara att ni inte visste att låten eller artisten hette - ja det dom heter, höhö )

Här är den <3 :
Ron Pope – A Drop In The Ocean ( spotify )




Men nu ska jag lära mig den utantill, puss på er!! / athea

Kommentarer
Thanx, love! Oh, juste, skriv bara med tjocka bokstäver när du har en fråga, skriv inte med understrukna för de använder jag när jag svarar, puss! <3
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0