Sharkwater

2009-12-06 @ 20:35:40

Nu kommer jag kanske låta som någon slags eko-människa, men det här är skitallvarligt,

Visste ni att läskmaskiner dödar mer människor än hajar gör? Jo, och visste ni att varje dag dödas 1.5 MILJONER hajar?? Nej just det, förutom narkotika är hajfenor det som lönar sig mest, och det är inte enns olagligt att göra det i många länder. Men vi MÅSTE få ett slut på dethär, för utan hajar kommer balansen i hela vårat ekosystem flippa och vi kommer dessutom ha jättemycket mindre syre på jorden, kan ni tänka er att gå om kring med en syrgas mask?? Och allt det bara för att folk i China gillar halfens soppa, no offence till china! Men det gååååår inte, vi kan inte låta det fortsätta, jag vet att jag ska göra något åt saken, sedan får ni välja själva, men inte en chans att jag låter det fortsätta, det handlar inte bara om hajar det handlar om HELA VÅRT EKOSYSTEM!! så kan ni alla typ skicka vidare det här eller något? Jag vet inte, men bara tänk på det, och se sharkwater, för då får ni reda på så extremt mycket mer!

¨









/athea


Kommentarer
Postat av: Anonym

fyfan va sjukt..

2009-12-17 @ 15:48:12
Postat av: ATHEA

Jag vet!! Det är hemskt!!!!!!

2009-12-19 @ 10:28:58
URL: http://atheas.blogg.se/
Thanx, love! Oh, juste, skriv bara med tjocka bokstäver när du har en fråga, skriv inte med understrukna för de använder jag när jag svarar, puss! <3
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0