Spotify, tetris, knäck.

2009-12-20 @ 15:14:16
Heej sötnosar, checkar ni kanske in för en update på mitt superspännande liv? Hahaha
Just nu väntar jag på att knäcksmeten ska koka, och btw, måste skriva ner det här annars kommer jag att glömma det! : Knäcksmet + kaffe + frys = potensiellt världens godaste is-kaffe!! Seriously, måste pröva det någon gång ^^
Aja, håller på att spela tetris och drömma mig bort i musiken. Nivet den där listan som jag höll på med förut? Det är den jag lyssnar, höll fortfarande på att fixa den, men jag lyssnade nu på hur det låter, det finns bara två låtar som gör en heeeemsk kontrast mellan varandra, det blir jättekonstigt :-S Men annars är den typ helt perfekt, wiiie ;-)



( Låten som kom på nu, btw :
Alicia Keys – If I Ain't Got You )


Puss på er ! <3 / athea

Kommentarer
Thanx, love! Oh, juste, skriv bara med tjocka bokstäver när du har en fråga, skriv inte med understrukna för de använder jag när jag svarar, puss! <3
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0