10-07-09 23:28.

2009-07-10 @ 23:32:56
Hejsan sötnosar,
Har inte bloggat idag för jag jar inte haft så mycket att skriva hehe, skulle bara bli ett såntdära onödigt inlägg, mihihihi.
Johanna är i Spanien eller Italien  ( tror Italien ) och har det trevligt, jag har galet ont i magen så jag skulle inte sitta här om det inte var så att Jollan (?) sa att jag skulle logga in på msn nu när hon hade dator på ett datorcafé :-)
Wait a minute..
Hon är inte inne ---------------.---------------- bajs jolla :-P 
hahaha Jollan e ett nytt namn, hon kommer nog inte tycka om det, men I don't care, jag har ont i magen! :-(

Löööv ^^ / by athea.

Kommentarer
Postat av: Johanna aka Jollan (???)

Kanarieoarna ligger i Spanien dumhead :D<3. Utanfor Marockos kust. Alltsa precis vid Africa :). O juste, jag skickade smset typ en timme innan du svarade, och MSN verkar inte funka pa dessa datorer har nere.. :@ Puss, alskar dig Allan (?????).

2009-07-11 @ 17:34:01
URL: http://enlarssons.blogg.se/
Thanx, love! Oh, juste, skriv bara med tjocka bokstäver när du har en fråga, skriv inte med understrukna för de använder jag när jag svarar, puss! <3
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0