Chatt me Jollis <3

2009-07-11 @ 18:37:39
Hej sötnuusar
Prövar det nya namnet till johanna också, wooow! :-P <3 Vi har kommite fram till att jag är Allan, hahahhaha..
But back to buisness!
Idag har jag bara tagit de lungt, fixat mig själv lite, rakat benen o så, alltså, hahah, det har varit mysigt :-) bara att jag inte har ätit på hela dagen.. eller nu har jag ju det, två mackor :-P med mitt hemlagade nyttiga val av smör! :-O Ska berätta seeenn, lovar, hihi. Senn har jag ju chattat med Johanna, som är i SPANIEN på kanarie-öarna, hon har blivit asbrun!

Det var så läskigt förresten, när jag hade duschat klart, ( skönt, hihi ) så skulle jag låta vattnet rinna ner i hål grejjen, nivet, och så hade jag fixat me håret så de hade ju dragits av lite hår, så hade det runnit ner utan att jag hade sett, och senn när jag vänder mig om så råkar jag se i hålet, och då ser det helt seriöst ut som om en råttas huvud sticker upp, och jag börjar inbilla mig ögon inom en sekund, och jag blev så hiiiimla rädd! Så jag blir helt snurrig och sätter mig på toaletten, senn går jag och ringer mamma som säger att hon inte kan göra ngt, det va SÅ hemst, men sen kom mamma hem och tog ut det och jag var beredd genom att stå på soffan, men nej det va ju bara mitt hår --------.---------
Läskigt värre säger jag bara ! Nästa inlägg om smöret, hihi ^^

Älskar er, och om johanna eller sammy som e i Götet nånsin får för sig att läsa, I love you two! / by athea


( vågar inte lägga upp någon annan )


Älsklingar <3

Kommentarer
Postat av: Samantha

GULLEGRIS :3 LOVE YOU !

2009-07-12 @ 18:09:26
URL: http://pinkpages.blogg.se/
Postat av: merran

hahahahaha gud vad roligt att du trodde det var en råtta!

2009-07-20 @ 21:35:30
Thanx, love! Oh, juste, skriv bara med tjocka bokstäver när du har en fråga, skriv inte med understrukna för de använder jag när jag svarar, puss! <3
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0