God morgon! Eller... God efter middag... kanske.

2009-07-30 @ 12:56:01
Hejsan på er <3
Har varit på datorn ett tag, kanske en halv timma eller något, inte så länge alltså. Ska fixa frukost snart, mumsigt :-P och sedan, runt två ska jag gå och hämta take-away från en ny resturang på odenplan som heter Eastanbul, åt lunch där igår, S Å   H I M L A   G O T T !
Älskar sådan mat, det är typ... vet inte riktigt, det är vindolmar, meze ( som jag inte har ätit då ) och liknande. Mycket vegitariskt! Jag har bara ätit sådan mat en gång i hela mitt liv, det var när mamma fyllde år, jag kommer inte ihåg vilket år, haha. Men vi var på en (svindyr!) resturang som heter Sahara, så jag var bokstavligen gråtfärdig när jag åt på Eastanbul! Så åt jag tills min mage sprack också, hahaha. Så nu tänker jag inleda en ny fas i mitt liv, appropå att den här maten är nyttig med bulgur grönsaker, fibrer och mm. ska jag från och med nu inte äta skräpmat som man får från Mcdonalds eller Burger King, all I need is Eastanbul!!


Många ändringar hära, fast nu är det ju jag, inte bloggen :-D


Luv / athea

Kommentarer
Thanx, love! Oh, juste, skriv bara med tjocka bokstäver när du har en fråga, skriv inte med understrukna för de använder jag när jag svarar, puss! <3
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0