Godermorgon!

2009-07-28 @ 12:00:17
Hejsan alla sockerfrön, har dagen varit bra än så länge?
Jag vaknade typ vid kvart över elva så jag har inte hunnit med så mycket, eller, om ni inte kallar klä på sig ( samt min nya BH ) ' a job for the day ', däremot har jag redan gjort upp planer, mamma ringde kvart över elva och sa att vi skulle åka till IKEA, och det ä ju alltid kul, right? Julia kanske följer med också, så toppen blir det! Vi ska också köpa mitt nya skrivbord, fast det är inte på IKEA. Igår.. så var vi på stan och shoppade lite, men jag hade inte så mycet pengar jag gjorde av med dom när jag träffade Johanna, så jag köpte bara en BH som var skitsnygg! :-P
Men vi fikade och gick på bio och såg filmen BRÜNO! Den var bra, och jätterolig, hehe, den är bara lite... naken.
efter det åkte vi hem och åt middag, och hoppade studsmatta, strax efter började våran lilla spa-kväll, vi hade anisktsmask, och drinkar, och badade med bubblor i ett bubbelbad, om ni fattar vad jag menar, haha. Vi badade fyra timnar i sträck om inte mer, så jag var ganska förvånad när jag inte var superduperskrynklig (-: Sedan var jag ganska trött, vi hade ju ändå gjort en del den dagen, men vi gick i alla fall och la oss vid halv tre - fyra så vi borde ju få ett pris för att vi har sovit i bara 7 timmar?! ;-P
Hahaha, nääää, eller jo... aja



Puss på er allihopa ! / by you own athea.

Kommentarer
Thanx, love! Oh, juste, skriv bara med tjocka bokstäver när du har en fråga, skriv inte med understrukna för de använder jag när jag svarar, puss! <3
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0