Hej du ser ut som en apa gillar du bananer? ( raggar-replik )

2009-07-18 @ 13:56:51


Monkey buissnes ^^ <3

Hej bloggis <3

Hur mårns ? Jag mår i alla fall töppen, :-D Har inte bloggat på ett tag , vet inte inte riktigt varför, asså jag har typ sovit halva dagarna och gjort nada efter (: Eller jag har ju varit med Johanna torsdas! Hon är tillbaka hehe sen så har jag smsat massor me Erica, läst ut en bok, och lite annat, solat lite, och fått en tan... bortsett ifrån att jag redan är brun alltså :-D

Var precis uppe i tvättstugan, hade så mycke tvätt, har inte tvättat på två veckor så de var ju verkligen behov! Men nu är det så att jag inte har mycke mer att skriva, dessutom vill jag äta frukost snart,



I love you all/ by athea :)


Kommentarer
Postat av: Samantha

sv hihihihihi , mina plåster är ju ballast ! aw.. köpte dem på Apoteket så bums med dig nu och köp några ! ^^ <3

2009-07-21 @ 13:53:25
URL: http://pinkpages.blogg.se/
Thanx, love! Oh, juste, skriv bara med tjocka bokstäver när du har en fråga, skriv inte med understrukna för de använder jag när jag svarar, puss! <3
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0