Hello my sunshines <3

2009-07-31 @ 18:20:58
Hejsan sötisar! <3
Idag var jag på grönan med Johanna, kanske den roligaste gången på året faktist! Fast jag ska ju dit på söndag igen också, så jag vet ju inte än ;-)
Det var sjukt många på grönan, det var liksom en kvarts kö till lilla blå tåget ( en av mina favoriter, hahahaha )
Men det var okej ändå, vi åkte bara dom med snabba köer, pop expressen och dom ^^. Sedan fick vi, eller jag ont i magen ( johanna mådde illa ) så vi satte oss ner och snackade lite om att hon ska äta pizza idag! :-P Så började vi må ännu mer illa, hehe ... :-S
Strax efter det så såg vi VÄRSTA regnmolnen så vi började röra oss mot bussen, vi gick in i bussen precis när det började regna, vi hade alltså JÄTTEtur, hahaha, och så fick vi sittplatser
också ^^ :-D


Nästan ett måste att åka, Extreme!

Ikväll blir det rödbetor med créme fresch ( hur stavas det? ), potatis och Qourn-filéer, MUMS!! 


men nu ska jag dra en liten fråga, hahaha,
hur säger ni det, Créme Fresch med rullande R eller med "engelska" R? Btw, PUUSSS / athea.

Kommentarer
Postat av: merran

creme fraiche - som på franska cjeme fjaiche. eller nåt.. :-p

2009-08-03 @ 11:23:28
Postat av: Samanthaaooooo in da hauuse

haha , en otroligt nödvändig fråga som alltid Athea hihi :) din mupp

2009-10-04 @ 21:57:28
Thanx, love! Oh, juste, skriv bara med tjocka bokstäver när du har en fråga, skriv inte med understrukna för de använder jag när jag svarar, puss! <3
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0