Jag vaknade klockan FEM OCH TJUGIOSJU -.-

2009-07-31 @ 10:04:25
Hejsan på er sötungar <33, Hur mår ni? Jag mår bra, eller jag har bara lite ont i mina axlar efter nattens konstiga sov-ställningar ;-)
Vaknade 5.27 som sagt, eller det var första gången jag vaknade, jag somnade ju naturligtvis om, hahaha, men i alla fall, jag hade suttit på alarmet på 10.00, men jag vaknade ändå åtta igen, och dagdrömde lite, hihi, skulle varit MYCKET skönare om dom inte höll på utanför mitt fönster!! :-@, Andra gången vaknade jag av att en av byggubbarna ( som är polacker, dom kan inte så bra svenska alltså ) sjöng, eller rättare sagt skrek, YOU SPINN IN MY HEAD RIGHT ROUND, RIGHT ROUND, WHEN YOU GO DOWN WHEN YOU GO DOWN DOOOOOWN!! Nej inte det minsta störande för oss som sover, eller?


Kollade på massa videos från NigaHiga igår på youtube, jag vet, jag är den segaste i hela stockholm, men dom är ju så himla roliga! Men jag förstår inte riktigt... Har Sean flyttat till  Hawaii eller något? :-S
OM du vet ifall han har det, eller inte, så får du kommentera (A)



jag vet det finns mycket bättre, men shamWOHOO lät så kul...TEEEHEEE!!

mihihi, löve ju åll ! / athea tomat.

Kommentarer
Postat av: matilda

ahhh dom fina byggjobbarna, den ena ska jag gifta mig med Athea :D om du undrar är de han med vinröda öronskydd och tatuering på skulderna :) hoppas du kan komma på vår förlovningsmiddag ;D

2009-07-31 @ 13:58:32
Postat av: S a m a n t h a

HHAHAHA , MÅSTE LÄGGA IN DENHÄR PÅ MIN BLOG HAHAHHAA

2009-07-31 @ 14:50:48
URL: http://pinkpages.blogg.se/
Postat av: athea

*Sv:*

Matilda: Hahahaha, jag kommer :-P

Samantha: xD <3

2009-07-31 @ 17:37:25
URL: http://atheas.blogg.se/
Thanx, love! Oh, juste, skriv bara med tjocka bokstäver när du har en fråga, skriv inte med understrukna för de använder jag när jag svarar, puss! <3
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0