Johannas time to go.

2009-07-26 @ 18:25:55
Hejhej löveliiis!
Johanna har gått nu, hon var tvungen att städa sitt rumm, det betyder damma, sortera, dammsuga mm. ! Men ikväll ska vi vara uppe hela natten ( det är målet ) något som vi kallar nattbarnsTime!! :-P Och sedan efter att johanna har gått till banken imorgon så kanske vi skulle göra något  då också, beroende på vad som händer med hennes planer såklart ;-)
Eller ja, ni fattar ju vad jag menar.. hoppas jag, hehe. Jag ska börja inleda lite nytt här, Jag ska aldrig mer använda slang när jag bloggar, det blir bara jobbigare att läsa, eftersom man är så van vid att läsa rättstavade ord, eller det är i alla fall så jag ser det.




Kommentarer
Thanx, love! Oh, juste, skriv bara med tjocka bokstäver när du har en fråga, skriv inte med understrukna för de använder jag när jag svarar, puss! <3
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0