I stockholm igen, om ni inte visste ^^

2009-07-07 @ 16:50:07

...Har bara inte orkat blogga, slut me det! Asså att inte orka blogga menar jag, haha

Gotland 2009 är Myggbett, sena kvällar, en hel del cyklande, och sommarminnen för livet! 

Det var jättekul på gotland, vi badade typ två eller tre dagar, det var jättevarmt i vattnet, ca 20 grader, eller jag vet inte, hehe, suger på att uppskatta hihi ^^


Påväg till slite ( ett bad-ställe ) Sexig va? Eller inte :-P hahahha gör mig bara till

Senn någon annan dag åkte vi och grillade med deras kompisar på furillen ( Anders och Mikaela hette dom ) och lekte med deras barn, Arild, Isabell och Elliot hur söta som helst! Vi pratade plockade molla ( en växt som liknar spenat, :-P ) grillade, klättrade, lekte, och mycke mer, det var en jätteskön dag. 


Beata på Furillen <3

Vattnet där :-)

Mina fötter ^^


När vi kom hem så cyklade vi också tror jag, vi cyklade varje kväll, supermysigt, eller inte om man cyklade på den röda cykeln, de var en trög och störande killcykel ( självklart?! Nej jag skoja bara haha ), den andra blåare och finare tjejcykeln, jag gillar blå mer, hehe, var superskön. Men i alla fall, vi cyklade väll från halv nio - nio till kvart över elva på kvällarna, och ibland stannade vi och snackade in the middle of no-where eller som vi gjorde en kväll, klappade på katter som vi stötte på ( vi eeelskar katter, mihihi ) vi är ju lite lagom könstiga och döpte dom, Elliot, Lisa och Therésa, mohaha, Elliot var supersöt, ååh, jag vill också ha en katt!

Bild kommer snart från B's kamera hehe

Näst sista dagen och sista dagen så var vi i Visby, jag köpte det godaste godiset NÅGONSIN , kryptoniter, sjukt sura, med saltgegga i, jag gillar egentligen inte salt godis, men det passade till surt, hallelujah tyvärr kan man inte köpa dom i STHLM. Köpte också fyra kastanje-klubbor, jag blir beroende av dom, och sånnadär gammelmodiga karameller, typ polkagrisar men det är i olika smaker, man kan typ köpa sånna på skansen, you know what I mean ?


Självklart hoppade vi i maxtornet också, vi hade så hiiimla kul, hahahaha :-)

Men jag har skrivit himla mycke, kommer i nästa inlägg om vad jag gjorde igår ( måndas )  bilder kommer om någon dag - by athea.


Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

*SVAR:* mm :/

2009-07-07 @ 22:59:27
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Thanx, love! Oh, juste, skriv bara med tjocka bokstäver när du har en fråga, skriv inte med understrukna för de använder jag när jag svarar, puss! <3
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0