Design : Check!

2009-06-14 @ 20:51:48
Hejsan sötisar!
Ja, nu är designen klar! FINEMANG!!!! Vill säga tack till min kära sockertopp Johanna Larsson som stog ut me mig igår ;-) <3
Det finns ju fortfarande lite smågrejjor kvar, men gosh I löööv it, hahahah, åh juste, den här bloggen handlar om hur man är den ökända tomaten, hahahahaha, nerå, min comeback ska bli storslagen, vänta bara...
Men hörni, de e ju så att jag har sims2 och fått de funka på min lilla halv knäppa dator, så det är dags för mig att gå! :-P
by a very proud athea thomas

Kommentarer
Thanx, love! Oh, juste, skriv bara med tjocka bokstäver när du har en fråga, skriv inte med understrukna för de använder jag när jag svarar, puss! <3
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0