Lite bilder, ^^

2009-06-29 @ 12:25:45

Hejsan på er <3
Innan jag går och duschar så tänkte jag lägga in två bilder från gårdagen, dom enda som blev okej, haha, men nu är det så att min kamera är förstörd, helt, och jag vet inte riktigt varför, kanske att jag tagit foto på solen och att den har förstört linsen? Men är det ens möjligt? Äsch, dom är lila bara, de kommer alla bilder vara tills min kamera
1. är okej igen
eller
2. jag får en ny
Så enjoy... :-D -  :-) -  :-| -  :-/ -  :-(


jag och johanna på donken, under bordet ^^


Haha, nej men ni ser ju nu hur konstig kameran är för tillfället, men det verkar bättra sig,
när jag lägger ut bilderna, annars brukar det vara randigt också :-S



P.S. jag får inte lägga ut någon bild på johanna förrän jag har fått hennes tillstånd -----.----- by athea


Kommentarer
Postat av: Peg.

Vad fin header du har:)<3

Hihi,

- Allt bra med dig?

2009-06-29 @ 18:02:41
URL: http://blueberrysmoothie.blogg.se/
Postat av: Johanna

sv: Ofc är det Erica, vem annars har en blogg som heter lillaflummapan.blogg.se?! :P

2009-06-29 @ 19:22:09
URL: http://enlarssons.blogg.se/
Postat av: Samantha

haha johanna , den bananen -.- haha :)<3 miss u ! Åker till göteborg på Onsdag :( vi kan väl ses på Måndag typ?

2009-07-02 @ 12:00:44
URL: http://pinkpages.blogg.se/
Thanx, love! Oh, juste, skriv bara med tjocka bokstäver när du har en fråga, skriv inte med understrukna för de använder jag när jag svarar, puss! <3
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0