GUD FÖRLÅT MIG :-/

2009-06-26 @ 20:56:45
-hejsan åp er gullungar´,
Wow, jag har inte bloggat på typ ett år, jag vet, men jag har inte haft tillgång tll en dator, eller bara på kvällarna men den har tederat att avra upptagen, hehe.
Juste eh ni har missat typ massor (A) nej men jag har sovit hos julia två dagar i rad, jag har varit och är på alexanders land i österskär eller åkerskär, klommer inte riktigt ihåg var, ´smarta jag, men det har varit jättetrevligt, johanna komm hit häromdagen också, okej igår vare kom jag på nu, ni badade, kaaaaallt! Tyckte i alla fall jag, inte J, oh så varmt -.-
ska åka hem imorn, har varit supertrevligt, om alex läser hälsa tack! Just nu sitter ja oc lyssnar på Coldplay - Clocks, coldplay 4-life, asså, dom är så bra, älskar dom ^^
får mig att tänka på minnen faktiskt, massor av dom, hehe, mest tillbringade med dom finaste på jorden, ni vet vilka ni är! ;-) <3´
Senn imorn kommer jag hem alltså,  jag ska åka klockan tre, och träffa mamma som har brutit handen, ( OMG ) på gatan.. hemskt! Men  hon har genomgått en operation nu också, sså den gör ännu mer ot, så det blir ju bra tt ja gkommer hem så jag kan hjälpa henne ! Senn På måndag ska jag åka till gotland med Beata, kommer bli kuligt, ska ta färjan me henne och stanna där i fem dar, har ingen aning om ifall dom har internet *lets hope*


puss på er! By athea

Kommentarer
Postat av: S a m a n t h a

Nejmen gud så tråkit med din mamma :OOOO:((((( usch ! när bröt hon den ? hur? I WANNA KNOW :'((

2009-06-27 @ 14:33:52
URL: http://pinkpages.blogg.se/
Thanx, love! Oh, juste, skriv bara med tjocka bokstäver när du har en fråga, skriv inte med understrukna för de använder jag när jag svarar, puss! <3
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0