Hello darlos!

2009-06-18 @ 18:33:06

Heeeeeeej <3
Asså jag har inte kunnat uppdatera, mitt internet var heeelt fuckat, men nu är jag här, och härligt är det! Jag orkar inte gå in på vad jag gjort i veckan, det får du läsa i min andra gemensamma blogg med johanna, men jag kan berätta om vad jag har gjort idag, varit på stan med Beata och jag köpte en jättefin bikini, jag kommer ladda upp bilder på den senare, efter att vi shoppat lite, fast jag inte köpte så mkt, hehe, så fikade vi på café Bellman, jag tog en varmchoklad och en lunch, det var så himmelskt gott! Speciellt chokladen, mihi ^^
Imorgon ska Julia komma hit och sova över, det ska ju bli töppen! Hon har varit på konståkningsläger som hon säkert rockade ( !!! ) <33

Men ni vet ju att jag älskar er right? by athea


Julia sötnoseen <3


Kommentarer
Thanx, love! Oh, juste, skriv bara med tjocka bokstäver när du har en fråga, skriv inte med understrukna för de använder jag när jag svarar, puss! <3
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0