Om 40 minuter :-S <3

2009-06-19 @ 11:55:31

Hejsan gullungar,
Jag har verkligen brådis just nu så jag kan inte skriva värsta massiva inlägget, men i alla fall,
idag ska jag somsagt fira lite midsommar med Julia, skansen och grönan inkluderade, det kommer bli så himla kul ! SKa träffa henne om 40 minuter :-S
Johanna och hennes familj ska tydligen också fira på skansen, så vi kommer ju träffas och ha kul, mihihi <3
Men nu måste jag hoppa in i duschen, tar med mig kameran så det kommer bli massor av bilder :-)


Läskig bild?

XOXO by athea.

Kommentarer
Postat av: josefine

åhh!



Värsta jobbiga bilden eller så!



fin blogg btw ;D <3

2009-06-20 @ 18:30:33
URL: http://josefinethyberg.blogg.se/
Postat av: andrea

hahah fin blogg :)

2009-06-23 @ 11:24:04
URL: http://flippchiks.blogg.se/
Thanx, love! Oh, juste, skriv bara med tjocka bokstäver när du har en fråga, skriv inte med understrukna för de använder jag när jag svarar, puss! <3
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0