OMG, will I make it?

2009-06-15 @ 22:12:45
Hejsan på er <33
Idag har jag inte tvättat som väntat faktist, mamma glömde ge mig tvättstuge-nycklarna så jag gick till grönan istället med Beata och hennes mammas kompis son som skulle börja i femman, let me just tell you, he was a pain in the ass! Men det var ändå kul, haha.
Men nu tillbaka till morgondagens blivande helvete: eftersom jag inte har tvättat idag, så måste jag ju göra det imorgon, och gissa vad? Jag, Johanna, Alex, Kelly, Viktor och kellys bedårande lillebror ska på grönan, ( dubbeldag för mig? :-D ) men i alla fall, så jag måste typ gå och lägga mig snart så jag kan gå upp i tvättisen klockan åtta imorgon, och hur ska jag hinna äta hemma frågar jag bara? Asså frågan är om jag ska förbereda mig lite nu, nivet, så allt går lite bättre imorn? Tror de...
love everyone out there, by athea

Kommentarer
Postat av: beataaa <3 :D

jippie :D

2009-06-15 @ 23:48:56
Postat av: Julia

Athea, det är ju omöjligt att få tag i dej! Ring mej! :D<333

2009-06-18 @ 14:34:16
URL: http://jshs.blogg.se/
Thanx, love! Oh, juste, skriv bara med tjocka bokstäver när du har en fråga, skriv inte med understrukna för de använder jag när jag svarar, puss! <3
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0