Efter skola means till alexxxx ;D

2009-11-27 @ 15:18:39
Hello!
Äntligen helg! Eller hur?! Denna veckan har varit extremt snabb, har inte hunnit med den känns det som, men o andra sidan, jag har i stort sett inte varit vaken sedan onsdag morgon ( hahahhaa ), seg som vanligt ? ;)
Hehehe, vi sitter och pratar om crunch cake, alex har översätt crunch cake till wiener bröd, och nej, jag vet absolut inte vad crunch cake är för något, just slipped out of me, seriously , haha :D


HA! DET FINNS JU NGOT SOM FAKTISKT HETER CRUNCH CAKE!! gud vad kul... mohaha.


Kommentarer
Thanx, love! Oh, juste, skriv bara med tjocka bokstäver när du har en fråga, skriv inte med understrukna för de använder jag när jag svarar, puss! <3
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0