Förlåt för min "lilla" STORA bloggpaus utan förvarning

2009-11-17 @ 21:24:10
hej bebisar, nu ska jag börja om... på nytt!

Men först måste jag verkligen tacka Clara som gjorde den assnygga designen jag har !!
HTTP://WWW.CLARAFIORELLAS.BLOGG.SE Läs!! Jag läser den varje dag, den är faktist tuuusengånger bättre än jättemånga kända bloggar - eller det tycker jag i alla fall, so try it out! Och dessutom så gör hon bra designs, som sagt, ni ser ju det, right? :D <3


clara



OCH EN STOR-STOR-STOR PUSS FRÅN MIG!

Kommentarer
Postat av: clae

2009-11-18 @ 16:54:00
Postat av: clara

WOPS hehe - förra kommentaren blev lur.. ;D HIHI TACK :D<3

2009-11-18 @ 16:54:28
URL: http://clarafiorellas.blogg.se/
Thanx, love! Oh, juste, skriv bara med tjocka bokstäver när du har en fråga, skriv inte med understrukna för de använder jag när jag svarar, puss! <3
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0