Fyfan vad söta!!

2009-11-18 @ 17:38:27
Jag blir nästan tår färdig, ni är ju såååååååååååå söta!!!!!!



hej babes, har precis ätit en croasaint (?) och druckit en loka-flaska med vanligt vatten, som jag tydligen behövde riktigt mycket, för jag mår mycke bättre nu! Ehm, klockan 6 ska jag börja fixa mig för kvällens middag, jag är inte riktigt en sån som brukar sitta i pjamas framför middagsbordet, nejnej , thats just not me! :)
Vad annars har jag att komma med? Jo imorgon ska jag ta med mig macka som matsäck, jag är lagom kreativ när det kommer till sånt, och jag har ännu inte kommet på vilken väska jag ska ha, eller vad jag ska ha på mig, ajjabajja, iförsig vet jag ju inte enns om jag kan gå imorn, biverkningarna är inte speciellt snälla, haha :-P
Men nu har jag ju skrivit en del, dessutom har jag väll uppdaterat fyra-fem gånger idag, om ja minns rätt, har inte räknat, så jag säger ciaooo och kram!


XOXO!


Kommentarer
Thanx, love! Oh, juste, skriv bara med tjocka bokstäver när du har en fråga, skriv inte med understrukna för de använder jag när jag svarar, puss! <3
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0