Godmorgon Godkväll Godnatt

2009-11-22 @ 09:45:37

Förlåt för sämsta uppdatering igår, hehe, men jag hann inte, 11 åkte jag från Mary och när jag kom hem var det ett jättebra program på TV (A) och sen ringde Johanna och berättade att vi skulle till New moon (!!!) så då var det bara att springa in i duschen, klä på sig och dra iväg!
Filmen var jääääääääääääääääättebra! Ni måste se den!! Jag tyckte egentligen inte att den första var så superduperbra, men New moon är det TRUST ME!! :O
Så i alla fall, jag träffade Johanna och Anna som också skulle med, och så åkte vi in till stan för att hämta biljetter och kolla i affärer ( Park öppnade inte först -.- ) Jätte trevlig dag! Sen så blev ju Anna lite *ähum* full på sin fanta, yes her fanta -.-, vilket blev helt crazy, för hon satt och berättade om hur mycket hon gillar muskler och så typ ville hon kramas hea tiden ( not a good combination :S ) så vi mer eller mindre sprang iväg från henne :P

Jacob Blacks stam, nån där är syyypersöt, haha, så jag är lite förvirrad om vad och
vem och hur..



Men jag ska inte överösa er! Juste jag ska tvätta idag, så ni kanske får en lite sämre uppdatering :(
PUSS I ALLA FALL!


Kommentarer
Thanx, love! Oh, juste, skriv bara med tjocka bokstäver när du har en fråga, skriv inte med understrukna för de använder jag när jag svarar, puss! <3
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0