Här har ni mig

2009-11-18 @ 16:47:46
Har precis rett ut planerna imorn, efter skolan och tom tits ska jag träffa sammy och vi ska göra lite saker ;) trevligt ska det bli ;) hehe... ja what else, jo jag har beslutit mig för att sova när mamma kommer hem, då har jag någon att väcka mig i tid och så, eftersom Mary som sagt ska på middag hära ! Ja, mitt liv som sjuk är så himla intressant ( nååt ) så kan det ju vara ibland asså, ^^

Planerna för veckan ^^ ska sätta in en sånhär varje vecka!


Puss på er dåååå!

Kommentarer
Thanx, love! Oh, juste, skriv bara med tjocka bokstäver när du har en fråga, skriv inte med understrukna för de använder jag när jag svarar, puss! <3
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0