kamera = död

2009-11-17 @ 21:40:03
Jo juste, jag glömde hihi, min kamera är typ död föralltid, men eftersom jag inte har bloggat på typ 1000 år så har jag inte brytt mig om det, men nu när det faktist betyder något så är jag liksom cinda screwed, så just nu får ni nöja er med gamla bilder och bilder från google.. sen när det är jul så kommer jag antagligen få en mobil och om jag tar en av dom jag önskar mig så kommer jag få 8.1 megapixel ^^, förlåt men jag har verkligen ingen lust alls att spendera massa pengar på en kamera just nu :) Hoppas ni förstår !

Annars har livet rullat på lagom mycket efter bloggpausen - ja förutom att jag ahr nojjat sönder mig mot en del prov osv, menmen, JÄTTEnöjd med provresultaten än så länge! ;)

kammeran min är förstås inte såhär sönder..


Puss

Kommentarer
Thanx, love! Oh, juste, skriv bara med tjocka bokstäver när du har en fråga, skriv inte med understrukna för de använder jag när jag svarar, puss! <3
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0