Kommit hem från skolan nu! ;-)

2009-11-23 @ 15:09:31
Heej äslklingar!

Har kommit hem från skolan nu som sagt, vi har inte haft så många lektioner idag, i alla fall inga jobbiga, förutom spanska och svenska som är lagom ^^ vi fick också reda på att vi har spanska prov nästa vecka på tisdag GREAT! nooot, så jag måste börja plugga redan imorgon och över helgen, fantastiskt, eller hur? :-P 
Menmen, KAN ÄNTLIGEN LOGGA IN PÅ MSN !!!!!!!!!!! HAAAALLLELUJAH!! Så himla glad är jag , men har vant mig av msn just nu -.- så jag håller på med något annat istället, hahaha, dessutom fanns det inga roliga inne!
( no offence.. ) 


Känner någon igen denhär gubben? (A)

älskar er ;)  

Kommentarer
Thanx, love! Oh, juste, skriv bara med tjocka bokstäver när du har en fråga, skriv inte med understrukna för de använder jag när jag svarar, puss! <3
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0