Sämsta uppdateringen hittills!

2009-11-25 @ 18:47:12
Jag vet, jag vet! Men jag har ursäkter att komma med! Igår pluggade jag ju hela dagen, men fick inte in det jag verkligen ville i huvudet, sen idag så åkte jag och clara  direkt efter skolan till hötorget för attt köpa *julhemligt* ^^, very importante, just nu ligger jag 3 paket var till syster och mamma, toppen! Dessutom har jag ca 500 kronor kvar av hela min månadspeng, eftersom jag nyligen fick 25 kronor extra i veckan ( även om jag har månadspeng så delas jobbet ibland upp i pengar & tid osv, hehe ) så jag är VÄLDIGT nöjd, kanske blir fem/sex paket var ändå! hihi...

Aja, just nu sitter Clara och äter medans jag bloggar, vi har gjort en del idag, sörrö :P Tittat på en film, "The clique" ( har läst böckerna ), tagit lite fina bilder med hennes Nikon D60 (!!) och gjort annat julhemligt somsagt ;)
Så det var det ! Vet inte om jag ska åka snart eller om jag väljer att stanna och gå hem senare, nivet, har ju bara busskortet tills kl. 7 på kvällen ^^

Menmen, nu sitter jag här, och nu säger jag, Hej då! <33


Vad kan det vara som athea har gjort för julklapp? ;)


Kommentarer
Thanx, love! Oh, juste, skriv bara med tjocka bokstäver när du har en fråga, skriv inte med understrukna för de använder jag när jag svarar, puss! <3
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0