Sjukling var det här...

2009-11-18 @ 08:07:36
Ja, här sitter jag och sörjer, hade helt glömd att berätta för er att jag tog vaccinationssprutan igår, så nu sitter jag hemma med en del biverkningar, förhoppningsvis så kommer jag inte dö" så mycket, men man vet ju aldrig.. Hoppas bara jag är friskare till imorn så jag kan åka till tom tits, det ska ju vara såååå kul, haha, tror inte att jag har varit där, så jag skulle inte veta, menmen!

Nu har jag i alla fall vaknat, trevligt var det! kanske inte förresten... Äsch försöker hitta något roligt med denhär dagen, men jag hittar ingenting, kanske bara ska somna om (höhö) jag låter typ som ett emo, eller det kanske är en emo. Humm.
Hehe, ni kan säkert informera mig om det idag? :)


Vaccinera och sluta ät bacon, everything will be fine!! (nåååt)

Puss!


Kommentarer
Thanx, love! Oh, juste, skriv bara med tjocka bokstäver när du har en fråga, skriv inte med understrukna för de använder jag när jag svarar, puss! <3
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0