Spotify listan, I'm determined 2 finish it through!

2009-11-19 @ 19:07:47
Spotify Listan, Jag SKA göra klart det!

Håller på att fixa med spotify listan just nu, extremt tråkigt måste jag få säga! Men det ska bli gjort, som sagt, haha. Även om jag älskar att sortera är det INTE kul att flytta sånger från ena listan till andra och sen gå tillbaka till första listan för att se till att man tog bort alla låtar man tog från den, (till den andra) hahah, men nu är jag klar med det! Nu ska jag bara göra så att alla artister är i bokstavsordning, lagom nödvändigt ;) Höhö, scratch that, jag ska nog göra en lista som jag kan lyssna på och inte vara tvungen att byta låt på hela tiden ;) hahahha
Men nu ska jag återgå till listan, det kommer bli så himla skönt att få klart den !




LOVE from ATHEA

Kommentarer
Thanx, love! Oh, juste, skriv bara med tjocka bokstäver när du har en fråga, skriv inte med understrukna för de använder jag när jag svarar, puss! <3
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0