TomS tits!

2009-11-19 @ 15:52:03
Och ja, jag vet att det heter Tom Tits, men just picture this; TomS tits = en tjock snubbe som heter toms tuttar, MOHAHAHAHHAHAH ^^
Men i alla fall, idag var jag där och snokade omkring lite, bland annat åkte jag dendär grejen där man snurrar runt (?) hehe... Ni fattar nog inte, men det var i alla fall jättekul! Sen åt man matsäck och trängde sig fram på ett tåg - mindre kul. Men nu sitter jag hur som helst här och väntar på att ta kontakt med sammy ( SOM INTE HAR MOBILEN PÅ! ), mitt msn går inte att logga in på, någon som kan hjälpa till (A) kod 8e5e0713 haha, som om ni skulle kunna det.. Menmen, får väll sitta här tills hon ringer eller messar skitungen :-P , GREAT -.-
Men nu ska jag hålla på med annat,

Här ska de va en bild men jag hatar min dator just nu att jag vill ha sönder den!

PUSS <3

Kommentarer
Thanx, love! Oh, juste, skriv bara med tjocka bokstäver när du har en fråga, skriv inte med understrukna för de använder jag när jag svarar, puss! <3
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0