17.06

2009-10-04 @ 17:17:01

Varför kom jag inte på coldplay innan viva la vida? Asså det finns skitmånga låtar som jag typ aldri hört talas om förut och sen när jag sökte på dom på spotify så hittar jag typ en ( asso som jag tänker på nu ) som är så himla bra, Violet Hill den är så himla bra? Aja, bättre sent än aldrig,  ;-)
Det har blivit lite ändring på vinterplaner, skulle förut köpa vintersneackers ( som jag hade typ 07 ? ) men asso har inte lust typ, det e inte klart men ändå, haha, weird, right? Ska köpa sheperds tror jah, blir fan lite irriterad på alla som tro att UGGs är vinterskor, shit dom är gjorda i australien?? Det e fan meningen att massa hawaii-snubbar som surfar 24/7 ska ha dom så dom blir varma om fötterna, hint? dom läcker igenom? I'm serious! sheperd däremot är gjorda som vinterskor, men whatevvs..
Måste upp i tvättstugan, bye! :-P


Sheperds..


Kommentarer
Thanx, love! Oh, juste, skriv bara med tjocka bokstäver när du har en fråga, skriv inte med understrukna för de använder jag när jag svarar, puss! <3
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0