bleataow

2009-10-06 @ 11:37:59
Hemma hos beata, hon tyckte maten var piss äcklig, så nu sitter vi här och hon äter gröt ( jag åt i skolan ), vi har haft jättemycke håltimmar idag typ, så det har varit najs-potatis, (?).. har haft spanska provet nu! Det gick bra, har typ kanske tre-fyra ( mer fyra ) fel , på en text som man skulle översätta, det var as svårt, resten var bra, men Ill be alright, beata sög, enligt henne, haha, och läraren? asso hon sa att hon sög och läraren bah 2NEJDÅ!" och hon bah kolla på texten? så läraren kolla och bah, "heheheh... hejdå!" :-P fett kul! Dissad :-D ( många smileys hära ) men aja,nu ska vi skratta vidare läsa några bloggar och gå tillbaka till skolan och byta om för kommande gympa lektionen, Adiós !
Jag var på gotland ( 2009 ) med beata i MAXTORNET, jag är så töntig...

Kommentarer
Thanx, love! Oh, juste, skriv bara med tjocka bokstäver när du har en fråga, skriv inte med understrukna för de använder jag när jag svarar, puss! <3
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0