De e en sthlms grej, typ som monopol...

2009-10-04 @ 14:24:21

Baby! - Lorentz & M.Sakarias

! Har älskat låten i hundra år men trodde att de va Baseline, Marty Mcfly och Lorrelieghn som gjorde den ( THEY DONT EXIST ) men nu vet jag thnx to samantha jordgubbe jerring, sötast på jorden. Men nu ska jag nt vara SJ- WB ( SamanthaJerringWannaBe, hahah ) och snacka om hur mycke jag älskar dom, So I'm moving on..
Igår sov min syster över här, det var as mysigt, och idag håller jag på att tvättar kläder, skittråkigt, you should know, men aja, söndagar är ju en av mina elsklingsdagar, ANTM ?! Hello? Haha, och så har jag gjort planer med pappa , vi ska äta middag på onsdag, och så ska jag slagga där, eller man kanske inte slaggar i sitt andra hem ? Men whatevs, ska bli härligt, har inte träffat han på en månad, asso förut var de inte lång tid, men det har ändrats för det lite bättre :-)

Ciao / athea


Bild fr. NY, har inget annat
att bjuda på just nu
så det får bli lite egobidler,



Kommentarer
Thanx, love! Oh, juste, skriv bara med tjocka bokstäver när du har en fråga, skriv inte med understrukna för de använder jag när jag svarar, puss! <3
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0