.

2009-10-06 @ 07:04:58



Gomorron! Den här låten gör mig så himla lugn, så jag tänkte att ni också vill lugna ner er kanske? vare sig ni e på jobbet/skolan, efter skolan eller nu på morgonen ;-) Den får mig att vakna sådär lågsamt och skönt! Ååh, måste sätta på min extra tjocka ansikts-kräm snart tror jag, min hud blir nämligen as torr, asso, inte lite utan jag blir freaking mumifierad, typ trippelt så mycke nu när de snart e vinter också :-S Usch, usch, usch, har aldrig tagit hand om det, men
hela min kropp är nu fuktig och najs - thanx 2 aco, haha 
Juste spanksa! How could I forgett? eller det gjorde jag ju teknist sätt inte, men whatevv, :-P 
Ciao!!



Kommentarer
Thanx, love! Oh, juste, skriv bara med tjocka bokstäver när du har en fråga, skriv inte med understrukna för de använder jag när jag svarar, puss! <3
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0