Gomorn

2009-10-05 @ 07:15:34

Hello , ganska fin morron elr hur? : ) Okej , just so u know, jag var extremt negativ igår, va bara trött o sånt, de var därför jag typ fick damp på UGGs, ( hahaha ).
De e weird att jag typ är upp och ändå  hinner blogga, men förut så gick jag upp klockan 6 och vill börja med det igen, gjorde inte det förra veckan för jag hade världens jetlagg, snyft. 
Just nu sitter jag och lyssnar på Regina Spektor har hatat henne, ÄLSKAR HENNE NU !! Hon är så skön att lyssna på och mysig, och lessen/glad och trött ... ( the list could go on forever ) Det som inte är sådär toppen bra denhär måndagmorgonen är att jag har en ful svidande finne på min kind, INTE KUL, så nu måste jag komma på hur i helvete jag så få bort den, för seriöst, it's killing me??

Hahaha, you problably didn't want 2 know that, but it's too late , OOPS? ;-)


Regina Spektor.


Kommentarer
Thanx, love! Oh, juste, skriv bara med tjocka bokstäver när du har en fråga, skriv inte med understrukna för de använder jag när jag svarar, puss! <3
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0