hehe..

2009-10-07 @ 16:46:33

förlåt för  den hemska uppdateringen idag, har liksom inte haft lust och vaknade en timme senare imorse.
Idag  slka jag sova hos pappa, känns verkligen skönt att vara meed honom, har ju inte träffat honom på ett tag.. fick precis att jag har mateeprov omtvå veckor, har med mig matteboken så jag kan börja plugga nu.. better be safe then sorry u konw? Men inte jst nu, sitter här och kollar på ett lite halvkonstigt program om ett inbördes krig i Finlad eller nått fattar inte riktigt, haha men det e okej, sålänge jag har mina as goda pistage nötter, russin och valnötter MUMS, det har ska seriöst bli mitt nyttiga lördagsgodis, har nämligen godis förbud ( fick det för en kvart sedan ) inet för några pengar, men för att jag inte vill bli en tjockis! ^^ nej, hahaha, men jag vill ta mer hand om min kropp, och vara nyttig, måste bara se till att jag får en substitute till godiset = pistagen, rusinen och valnötterna! ska äta lite mer nu, ciao!





Kommentarer
Thanx, love! Oh, juste, skriv bara med tjocka bokstäver när du har en fråga, skriv inte med understrukna för de använder jag när jag svarar, puss! <3
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0