It's bin a wile huh?

2009-10-04 @ 01:06:09

Okej, förlåt förlåt för ... skulle säga uppdateringen men det har ju inte varit någon så o-uppdateringen, har varit i usa och annat skit så vissa dagar kunde jag inte roför det, seriöst, har börjat tröttna på min blogg, den är så himla oskyldig, time for a change asso !! Ska försöka få ngn slags ny design, också , har ngn några ideer? Eller asså hörni börja läs min blogg igen (A) hahaha :D men seriöst, har ni några som helt ideer, om färger, punkter, bilder och annat, kommentera or else ... :O


BTW, hur gammal bild sm helst, men har tagit bort massa bilder så
jag kan ta nya utan att krascha datorn ( igen )


Kommentarer
Thanx, love! Oh, juste, skriv bara med tjocka bokstäver när du har en fråga, skriv inte med understrukna för de använder jag när jag svarar, puss! <3
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0